بانک اسلامی ابوظبی(ADIB) پیشگام در انتقال حواله
دوشنبه, 06 شهریور 1402 12:00 بانکداری اسلامی حواله بانکداری اینترنتی امارات متحده عربی ADIB مشتریان خاورمیانه 312

بانک اسلامی ابوظبی، ویژگی‌های پیشرفته‌ای را برای انتقال پول بصورت بین‌المللی در برنامه تلفن همراه و بانکداری اینترنتی خود معرفی کرده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از زوایا، بانک اسلامی ابوظبی (ADIB)، نهاد مالی اسلامی پیشرو، ویژگی های پیشرفته ای را برای انتقال پول بصورت بین المللی در برنامه تلفن همراه و بانکداری اینترنتی خود معرفی کرده است. ارتقاء بانکداری الکترونیکی بانک اسلامی ابوظبی در حالی صورت می‌گیرد که این بانک اماراتی از افزایش قابل توجه 20 درصدی حواله در نیمه اول 2023 در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل خبر می‌دهد.

ADIB به عنوان اولین بانک در امارات متحده عربی که تخفیف های انحصاری در پرداخت حواله با استفاده از کدهای تبلیغاتی ارائه می دهد. بانک اسلامی ابوظبی قصد دارد برنامه انتقال وجوه بصورت حواله را یک مرحله ای کند. پس از اجرای این برنامه بروی گوشی های هوشمند، 2000 مشتری دیگر از برنامه تلفن همراه برای ارسال حواله از طریق بانک اسلامی ابوظبی اقدام کردند. همچنین قرار است ویژگی های بیشتری از قبیل انتقال به کیف پول، انتقال به کارت، انتقال فوری به بیش از 60 کشور و افزودن 80 ارز برای ارسال حواله به بیش از 200 کشور در اپلیکیشن جدید بانک اسلامی ابوظبی قرار گیرد.
تقریباً 95 درصد از حواله‌های این بانک از طریق کانال‌های دیجیتال انجام می‌شود که بیشتر آن به آمریکا، اروپا، خاورمیانه و آسیا هدایت می‌شود. علاوه بر این، حواله‌های ارسالی به هند فوراً یا حداکثر در همان روز پردازش می‌شوند و راحتی و کارایی را برای مشتریان افزایش می‌دهند.

ADIB به طور مداوم در تلاش است تا با معرفی ویژگی های راحت، تجربه مشتریان را در برنامه تلفن همراه خود افزایش دهد. با این ویژگی جدید، این بانک به مشتریان خود این امکان را می دهد که از کدهای تبلیغاتی تخفیف هنگام انتقال بین المللی پول ، حواله های خانگی و ارسال پول برای عزیزان خود بهره مند شوند.

 

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید