کسب رتبه علمی «الف» فصلنامه بورس اوراق بهادار برای دومین سال پیاپی
دوشنبه, 30 مرداد 1402 12:00 کسب رتبه A فصلنامه بورس اوراق بهادار بازار سرمایه پژوهشگران مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی 299

فصلنامه بورس اوراق بهادار از تمامی پژوهشگران و صاحبان قلم و فعالان بازار سرمایه به‌ منظور همکاری در ارائه نتایج تحقیقات و داوری مقالات استقبال می کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی، دکتر مهرداد عاصی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) عنوان داشت: فصلنامه بورس اوراق بهادار علاوه بر حمایت از مقالاتی که در اولویت‌های پژوهشی سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارند، به شاخص‌هایی همچون به‌روز بودن موضوعات پژوهشی، کاربردی بودن یافته‌ها، خوانایی و کیفیت علمی، روش‌شناسی دقیق، ارائه فهم‌پذیری داده‌ها، بحث منطقی، استدلال دقیق و شیوه نتیجه‌گیری در ارزیابی مقالات ارسالی توجه دارد.

عاصی اذعان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مسیر افزایش کیفیت علمی و بین المللی شدن نشریه، امیدواریم در آینده شاهد نمایه شدن فصلنامه بورس اوراق بهادار در معتبرترین پایگاه‌های بین المللی باشیم.

وی در انتهای گفت‌وگوی خود با «سنا» اظهار کرد: «فصلنامه بورس اوراق بهادار» از تمامی پژوهشگران و صاحبان قلم و فعالان بازار سرمایه به‌ منظور همکاری در ارائه نتایج تحقیقات و داوری مقالات استقبال کرده و امید می‌رود با انتقادات سازنده و نظرات علمی فعالان بازار سرمایه، این فصلنامه در مسیر خود با صلابت بیشتری گام بردارد.

یادآور می‌شود؛ تارنمای الکترونیک «فصلنامه بورس اوراق بهادار» به آدرس journal.seo.ir قابل دسترسی و استناد پژوهشگران و فعالان بازار سرمایه است.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید