اعلام زمان برگزاری شانزدهمین اجلاس جهانی هیات خدمات مالی اسلامی
جمعه, 16 تیر 1402 12:00 اجلاس جهانی هیات خدمات مالی اسلامی تامین مالی ریسک مالی اقتصاد کلان مالی اسلامی 251

این رویداد تاریخی با موضوع «تامین مالی اسلامی و ثبات مالی در یک محیط تکاملی: پیمایش ریسک‌های نوظهور» به میزبانی بانک مرکزی برونئی دارالسلام برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پورتال بانکداری اسلامی و به نقل از سایت هیئت خدمات مالی اسلامی (IFSB)، این هیئت در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۳ میلادی، رسماً تاریخ برگزاری شانزدهمین اجلاس جهانی خود را اعلام کرد. بر این اساس مقرر شد تا اجلاس مذکور در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳ در بندر سری بگاوان، برونئی دارالسلام برگزار شود. این رویداد تاریخی با موضوع «تامین مالی اسلامی و ثبات مالی در یک محیط تکاملی: پیمایش ریسک‌های نوظهور» به میزبانی بانک مرکزی برونئی دارالسلام (BDCB]) برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد اجلاس یادشده فرصتی مناسب به منظور تقویت همکاری و تعهد مشترک دو نهاد مزبور باشد.
براساس موضوع اصلی این گردهمایی، اجلاس ۲۰۲۳ به بررسی ریسک‌های بالقوه پیش‌روی صنعت خدمات مالی اسلامی (IFSI) در پرتو چشم‌انداز در حال تحول اقتصاد کلان، پیشرفت‌های سریع فناوری و ریسک‌های مالی مرتبط با مقوله آب و هوا خواهد پرداخت. باید توجه داشت، در حالی که محیط جهانی در حال تغییر فرصت‌هایی را برای توسعه و رشد صنعت ارائه می‌دهد، نیازمند یک ارزیابی جامع از چهارچوب‌های نظارتی و مقرراتی به منظور مواجهه موثر با ریسک‌های نوظهور است.

در این راستا دکتر بیلو لاوال دانباتا، دبیر کل هیئت خدمات مالی اسلامی اظهار داشت: ما مفتخریم که اجلاس IFSB را در سال ۲۰۲۳ در برونئی دارالسلام برگزار کنیم، کشوری که به خاطر تعهد راسخ خود به امور مالی اسلامی مشهور است. این رویداد معتبر بستری بی‌نظیر برای رهبران جهانی فراهم می‌کند تا گرد هم آمده و درباره چالش‌ها و فرصت‌های کلیدی بحث و تبادل نظر داشته باشند. همچنین تقویت همکاری‌هایی را فراهم می‌آورد که آینده مالی اسلامی را شکل خواهد داد.

لازم به ذکر است، اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط شانزدهمین اجلاس جهانی هیات خدمات مالی اسلامی، از جمله فرصت‌های ثبت‌نام و چگونگی حمایت مالی در وب سایت این هیئت قرار داده شده است.

همچنین آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید به منظور پاسخگویی به سوالات مربوطه معرفی می‌گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به این نشانی مراجعه نمایند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید