هشتمین مجمع عمومی عادی سالانه انجمن مالی اسلامی ایران برگزار شد.
پنج شنبه, 06 مرداد 1401 20:23 انجمن مالی اسلامی ایران مجمع عمومی عادی سالانه مجمع عمومی بانک مرکزی 392
Gallery Image 1 Gallery Image 2 Gallery Image 3

با حضور جمعی از اعضای انجمن مالی اسلامی ایران، هشتمین مجمع عمومی عادی سالانه انجمن مالی اسلامی ایران روز پنجشنبه ۳۰ تیر ماه برگزار گردید.

شتمین مجمع انجمن در روز پنجشنبه سی‌ام تیرماه ساعت ۸ صبح در محل بانک مرکزی با حضور هیئت مدیره انجمن و جمعی از اعضای انجمن برگزار شد. در این جلسه که آگهی دعوت آن سیزدهم تیر ماه روی سایت انجمن منتشر شده بود، ابتدا آقای یوسفی مقدم، دبیرکل انجمن به ارائه گزارشی از فعالیت‌های سالانه انجمن پرداخت. کسب رتبه A برای چهارمین سال پیاپی در ارزیابی وزارت علوم از انجمن های علمی و همچنین برگزیده شدن به عنوان برترین انجمن کشور در حوزه علوم انسانی در جشنواره بین المللی فارابی از نکات مهم گزارش دبیر کل انجمن بود. همچنین برنامه یکسال آتی انجمن در این گزارش ارائه گردید که با تایید حاضرین به تصویب رسید. بعد از ایشان خزانه دار انجمن، دکتر سید علی حسینی گزارش صورتهای مالی انجمن برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند را به مجمع ارائه نمود و پس از پاسخ به سوالات حاضرین، با تایید مجمع به تصویب رسید. در ادامه بازرس انجمن، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی گزارش بازرس را قرائت نمود.

در پایان جلسه مجمع درباره پیشنهاد تغییر حق عضویت در انجمن رای گیری انجام شد و مقرر شد که حق عضویت در سال جدید به شرح زیر تغییر کند:

• حق عضویت دانشجویی: ۱۰۰ هزار تومان به صورت سالیانه؛

• حق عضویت وابسته: ۳۰۰ هزار تومان به صورت سالیانه؛

• حق عضویت پیوسته: ۵۰۰ هزار تومان به صورت سالیانه؛

• حق عضویت حقوقی: حداقل ۱۰ میلیون تومان.

پس از پایان جلسه مجمع، مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دوره‌های آموزشی انجمن برگزار گردید.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید