ثبت نام پنجمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران آغاز شد.
چهارشنبه, 01 مرداد 1399 07:30 DBA بازار سرمایه اسلامی ثبت نام DBA اصول بازار سرمایه تحلیلگری مدیریت سبد 2433
Gallery Image 1

پنجمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران بصورت حضوری و آنلاین برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در این دوره ثبت نام نمایند.

با توجه به نقش كليدي بازار مالی در نظام اقتصادی كشور و محوریت شرع مقدس در طراحی و استقرار ابزارها و ساختارهای مالی، تربيت مديران و كارشناسانی که علاوه بر تسلط به مباحث روز مالـی، آشنایی کامل با مبانی فقهی مرتبط با این حوزه را داشته باشند، جزو اولویت های ضروری برای توسعه بازار مالی کشور است. انجمن مالی اسلامی ایران در راستاي ايفاي رسالت کلیدی خود در جهت توسعه علوم مالی اسلامی و با درک این اولویت، با همكاري دانشگاه امام صادق علیه السلام، سازمان بورس و اوراق بهادار،  موسسه REDmoney  مالزی،مرکز مالی ایران و بانک قرض الحسنه رسالت اقدام به طراحي و برگزاري دوره های DBA بازار سرمایه اسلامی نموده است.

در این چارچوب، ساختار و سرفصلهاي این دوره ها به گونه اي طراحي شده كه پاسخگوي نيازهاي فزاينده بازار سرمایه کشور مبنی بر تربيت نيروي انساني متخصص، كارامد و آشنا به مسائل روز باشد. مشخصات این دوره ها به شرح ذیل است:

•    مخاطبین: مديران و كارشناسان ارکان و نهادهای مالی فعال در بازار سرمایه ، بانكها، بیمه ها و سایر فعالان بازارهای مالی.

•    هدف: ارتقاء سطح دانش و توانمندی مدیران و کارشناسان فعال در بازارهای مالی کشور در راستای ایفای نقش اثربخش در اقتصاد با تأکید بر توانمندسازی دانش آموختگان در زمینه طراحی، پیاده سازی و استقرار ابزارها، نهادها و سایر ساختارهای مالی در چارچوب مبانی شرعی

•   ویژگی های متمایز دوره:

* اعطای گواهینامه  حرفه ای DBA بازار سرمایه اسلامی، مورد تایید انجمن مالی اسلامی ایران، سازمان بورس و دانشگاه امام صادق علیه السلام و موسسه REDmoney  مالزی

*  اعطای گواهینامه های حرفه ای اصول بازار سرمایه و تحلیلگری بازار سرمایه به فارغ التحصیلان دوره های DBA بازار سرمایه اسلامی از سوي سازمان بورس و اوراق بهادار

*  فارغ التحصیلان این دوره میتوانند با گذراندن دوره آموزشی مدیریت سبد اوراق بهادار انجمن مالی اسلامی، گواهینامه مدیریت سبد اوراق بهادار را نیز دریافت نمایند.

*  پذیرش متقاضیان از سراسر کشور: با توجه به برگزاری دوره بصورت حضوری و آنلاین (آن دسته از متقاضیان که شرایط حضور در کلاسهای دوره را ندارند میتوانند بصورت آنلاین از کلاسها استفاده کنند.)

*  بهره گيري از اساتيد برجسته و مجرب در حوزه مالی و مالی اسلامی

*  تأکید بر جذب فراگيران با سوابق تجربي مناسب در بازار مالی کشور

*  نگاه توأمان به مباحث نظری و موضوعات کاربردی در طول دوره  

 *  اختصاص وام قرض الحسنه برای پرداخت شهریه دوره به دانش پذیران حائز شرایط، از سوی بانک قرض الحسنه رسالت

•    طول زمان برگزاری دوره ها:  سه ترم؛ دو ترم نه واحدی و یک ترم پایان نامه و کنفرانس. در مجموع 24 واحد.

-زمان برگزاری کلاس ها:  روزهای سه شنبه و چهارشنبه (بعد از ظهر) و پنجشنبه هر هفته به جز ایام تعطیل رسمی

    شرایط شرکت در دوره:

.    تكميل و ارسال فرم پذیرش اولیه(فایل پیوست)

.    دارا بودن حداقل مدرك كارشناسي ارشد رشته های مرتبط از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشي معتبر كشور و یا مدرک MBA بازار سرمایه.

.    دارابودن حداقل سه سال سابقه كار مرتبط با  بازارهای مالی و یا بانکداری.

.    پذيرفته شدن در سنجش تعیین سطح و مصاحبه اختصاصی.

.    پرداخت شهریه دوره به مبلغ 270 میلیون ریال (اعطای وام قرض الحسنه به مخاطبین حائز شرایط دوره)

سایر توضیحات:

•    در صورت برگزاری برنامه های آموزشی خارج از برنامه جاری دوره (مانند بازدید از بازارهای مالی اسلامی خارج از کشور و ...) با توافق طرفین، هزینه ی آن به هزینه ی دوره اضافه خواهد شد.

•    گواهینامه هایی که در پایان دوره ها اهدا میشوند، گواهینامه ی حرفه ای شغلی محسوب میشوند و مدرک دانشگاهی به حساب نمی آیند.

•    ثبت نام دوره از 30 تیر ماه 1399 آغاز شده و تا 25 مرداد ادامه خواهد داشت و پس از برگزاری مصاحبه یا آزمون اختصاصی، دوره های آموزشی از ابتدای مهر آغاز خواهد شد.

• این دوره بصورت حضوری و آنلاین برگزار می‌گردد و کلاس های حضوری در محل مرکز مالی ایران واقع در خیابان حافظ، ساختمان شرکت بورس برگزار خواهد شد. سقف مجاز غیبت در هر کلاس سه جلسه از شانزده جلسه است و دانش‌پذیران باید بصورت حضوری یا آنلاین حضور خود را ثبت نمایند.

•    زمان و مکان مصاحبه یا آزمون اختصاصی متعاقبا اعلام خواهد شد.

•    متقاضیان جهت ثبت نام اولیه می بایست فرم پیوست را تکمیل نموده و به ایمیل انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال نمایند.

فرم ثبت نام را اینجا دریافت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره اینجا کلیک کنید.

 

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید