هجدهمین مجمع مالی اسلامی بانک توسعه اسلامی
دوشنبه, 03 ارديبهشت 1403 12:00 بانک توسعه اسلامی مجمع مالی اسلامی isdb عربستان سعودی اقتصاد سیاسی توسعه پایدار 29

گروه بانک توسعه اسلامی (ISDB) هجدهمین دوره مجمع جهانی مالی اسلامی خود را در 28 آوریل (۹ اردیبهشت) 2024 در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از دیلی نیوز ایجپت، گروه بانک توسعه اسلامی (ISDB) هجدهمین دوره مجمع جهانی مالی اسلامی خود را در 28 آوریل (۹ اردیبهشت) 2024 در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار می کند. این رویداد مصادف است با جلسات سالانه گروه IsDB است.

این رویداد شاخص، چهره‌های برجسته مالی اسلامی از جمله رهبران فکری، سیاست‌گذاران و کارشناسان مالی را گرد هم می‌آورد. موضوع مجمع امسال «نوآوری، کارآفرینی و رهبری در امور مالی اسلامی» است. موضوعات بر ابزارهای نوآورانه ای متمرکز خواهد شد که می توانند توسعه پایدار را هدایت کنند.
در این گردهمایی پروفسور مهمت آسوتای، محقق مشهور اقتصاد سیاسی و مالی خاورمیانه و اسلامی در دانشگاه دورهام، جایزه 2024 IsDB را برای دستاوردهای تاثیرگذار در اقتصاد اسلامی دریافت خواهد کرد.

مجمع جهانی IsDB در امور مالی اسلامی یک رویداد سالانه در سطح بالا است که از سال 2006 برگزار می شود. این مجمع به عنوان سکویی برای گفتگوی استراتژیک در مورد دانش و نوآوری در امور مالی و توسعه اسلامی عمل می کند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید