بهینه‌سازی محصولات و خدمات مالی برای مسلمانان بریتانیا
چهارشنبه, 04 بهمن 1402 12:00 بهینه سازی خدمات مالی بریتانیا سواد مالی سرمایه گذاری مالی اسلامی شریعت تامین مالی 108

بهینه‌سازی محصولات و خدمات مالی برای مسلمانان بریتانیا فرصت‌های قابل توجهی را برای برندها و نهادهای مالی فراهم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از 
Retail Banker International، بهینه سازی محصولات و خدمات مالی برای مسلمانان بریتانیا فرصت های قابل توجهی را برای برندها و نهادهای مالی فراهم می کند. این بخشی از جمعیت بریتانیا است که از جمعیت ولز بزرگتر است. از هر 3 مسلمان بریتانیایی یک نفر دارای مشاغل حرفه ای و دارای مدرک دانشگاهی است. حدود 86 درصد تمایل به محصولات و خدمات بانکی مطابق با شریعت دارند. تقاضای روشن و رو به رشدی برای گزینه های مالی فراگیر برای نسلی با درآمد و سواد مالی بیشتر وجود دارد.

اینها تنها برخی از نکات اولیه گزارشی است که توسط آژانس خلاق Mud Orange منتشر شده است. گزارش مالی اسلامی این آژانس تعدادی از بینش های مالی را در مورد مسلمانان بریتانیا نشان می دهد.

مسلمان بریتانیایی انتظار دارند گزینه های متنوع تری را از صنعت مالی ببینند. به طور خاص، راه حل هایی که به آنها اجازه می دهد با مدیریت مالی پیشرو و کارآفرینانه درگیر شوند. از آنجایی که تقاضای آنها برآورده نمی شود، آنها آن را به دست خود می گیرند و شرکت های مالی اسلامی را در سراسر پلتفرم های سرمایه گذاری، فین تک های جایگزین وام مسکن و ارائه دهندگان تامین مالی کسب و کار پیشگام می کنند.
هدف مطالعه Mud Orange ارائه یک نقشه راه روشنگر برای کسب و کارهای مالی جریان اصلی است تا این مشتریان که از خدمات کمتری بهره می برند را درگیر کنند.
نکات کلیدی مطالعه مالی اسلامی Mud Orange

جهش سرمایه گذاری حلال تقریباً 44 درصد از مسلمانان بریتانیا به طور فعال در حال بررسی فرصت های سرمایه گذاری مطابق با شریعت هستند. علاقه قابل توجهی در بین جوانان 18 تا 24 ساله وجود دارد.

کارآفرینان املاک تقاضای مالی مناسب دارند. حدود 92 درصد از توسعه دهندگان املاک و سرمایه گذاران مسلمان بر نیاز به راه حل های مالی مطابق با شریعت تاکید می کنند. ظرفیت های مالی اسلامی راهی را به آنها می دهد تا بدون به خطر انداختن ارزش هایشان به حرفه خود ادامه دهند.

مسلمانان نسل z در حدود ۹۱ درصد معتقد هستند که مهم این موضوع است که بانک ها محصولات یا خدمات مالی مطابق با شریعت ارائه دهد. آنها سواد مالی اسلامی بالایی دارند. این امر با ترجیح بالا برای انطباق با شریعت همراه است و استاندارد جدیدی را برای صنعت ایجاد می کند.

فقدان گزینه های تامین مالی خودرو منطبق بر شرع، خلأ در بازار ایجاد کرده است. این امر به ویژه در میان مردان مسلمان بریتانیایی که به طور فعال به دنبال تأمین مالی حلال برای ارتقاء مدل خودروی خود هستند، صادق است.

فرصت‌هایی برای برندها - پر کردن شکاف در امور مالی اسلامی

شکاف موجود بین جریان اصلی و تجارب مالی اسلامی باعث ایجاد احساس بی اعتمادی و بدبینی در بین مصرف کنندگان مسلمان شده است. علیرغم ظهور بازیگران نوآور و تحول برانگیز در بخش مالی اسلامی، مانع بزرگی برای غلبه بر آن باقی مانده است.
Mud Orange می‌گوید که تازه واردها باید به‌طور استراتژیک روی برند، کمپین‌های بازاریابی، تعامل با مشتری و روابط عمومی سرمایه‌گذاری کنند. این امر برای غلبه بر ادراکات منفی به جا مانده از نهادهای میراثی و نوید دادن عصر جدیدی در امور مالی اسلامی بسیار مهم است.

عارف میاح، مدیر استراتژی در Mud Orange گفت: "برندهای تجاری فعال در امور مالی اسلامی باید از اتاق پژواک خود خارج شوند و به طور واقعی با آرزوها و اهداف مالی مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. آنها باید برندی تولید کنند که خود را به عنوان متحدان واقعی حامی پیشرفت مسلمانان در راستای ارزش های اصلی آنها قرار دهد. ما در حال حاضر با تعداد انگشت شماری از برندهای مالی مطابق با شریعت کار می کنیم. آن‌ها زمانی که در بازاریابی خود آگاه‌تر، و با احساس‌تر ورد پیدا کنند، شاهد رشد قوی‌تری خواهند بود.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید