پذیره نویسی اولین رمزارز مطابق با شریعت به حوزه کریپتو
چهارشنبه, 19 مهر 1402 12:00 پذیره نویسی رمزارز شریعت رمزنگاری ابزارهای مالی مالی اسلامی زیرساخت دیجیتال 232

قرار است اسلامیک کوین در KuCoin پذیره نویسی شود که این موضوع گامی قابل توجه در جهت آوردن امور مالی مطابق با شریعت به حوزه کریپتو جهانی است.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از فاینانس فیدز، قرار است اسلامیک کوین در KuCoin پذیره نویسی شود که این موضوع گامی قابل توجه در جهت آوردن امور مالی مطابق با شریعت به حوزه کریپتو جهانی است.
اسلامیک کوین که به دلیل ویژگی‌های منطبق با شریعت شناخته می‌شود با اعلام پذیره نویسی خود در KuCoin یکی از صرافی‌های رمزنگاری پیشرو در جهان، خبرساز شده است. این پذیره نویسی برای چند روز آینده برنامه ریزی شده است که نقطه عطفی را به عنوان اولین پذیره نویسی صرافی اسلامیک کوین نشان می دهد.
مدیر عامل طرح اسلامیک کوین گفت: در مورد این نقطه عطف هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر ایجاد روابط بیشتر با صرافی های پیشرو در سراسر جهان هستیم تا مزایای مالی مطابق با شریعت را برای جامعه مسلمانان و فراتر از آن به ارمغان بیاوریم.

این پذیره نویسی به یاد ماندنی در KuCoin مظهر گامی مهم به سوی پذیرش جریان اصلی ابزارهای مالی مطابق با شریعت در حوزه رمزنگاری است که سابقه ای مثبت برای ادغام اصول مالی اسلامی با زیرساخت دارایی دیجیتال معاصر ایجاد می کند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید