بانک فیصل "جایزه بهترین بانک اسلامی نوظهور" را دریافت کرد.
دوشنبه, 27 شهریور 1402 12:00 بانک فیصل بانک اسلامی رئیس جمهور هیئت مدیره رتبه بندی شرعی آژانس بین المللی مشتریان 287

فیصل بانک به عنوان "بهترین بانک اسلامی نوظهور 2023" در سیزدهمین جوایز مالی اسلامی جهانی موسوم به (GIFA) شناخته شد. 

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از بیزینس رکوردر، فیصل بانک به عنوان "بهترین بانک اسلامی نوظهور 2023" در سیزدهمین جوایز مالی اسلامی جهانی موسوم به (GIFA) شناخته شد. این جایزه توسط رئیس جمهور سنگال، مکی سال، در مراسمی که اخیرا در داکار برگزار شد به این بانک اعطا شد.

این جایزه جهانی به منظور قدردانی از تلاش های بانک فیصل در تبدیل شدن از یک بانک متعارف به یک بانک اسلامی همراه با رشد تجاری بالا و عملکرد مالی قوی است. این دستاورد به عنوان تلاش چشم گیر در سطح جهانی برای تبدیل شدن به بانک اسلامی شناخته می شود.

یوسف حسین، مدیر عامل بانک فیصل نیز به دلیل رهبری قوی خود در این تحول تاریخی اسلامی و موفقیت مستمر بانک فیصل، جایزه "بانکدار اسلامی سال" را توسط GIFA دریافت کرده است.

به همین مناسبت رئیس هیئت مدیره بانک فیصل، موفقیت این بانک را مرهون عنایات خداوند متعال، دیدگاه راهبردی صحیح هیئت مدیره، تعالی ارائه مدیریت و حمایت ذینفعان از جمله مشتریان و علمای شریعت دانست. وی گفت: بانک فیصل به دلیل تحول موفقیت آمیز خود به عنوان یک الگو، نقش رهبری را برای تبلیغ بانکداری اسلامی در پاکستان بر عهده گرفته است.

یوسف حسین گفت: سفر و رشد تاریخی تحول اسلامی مبتنی بر ایمان قوی به خداوند متعال و اعتقاد به بانکداری اسلامی است که بهترین راه برای پیشبرد راه حل های مالی شخصی و تجاری برای همه مشتریان عزیز ما است. گسترده‌ترین طیف محصولات اسلامی مبتنی بر مشتری بانک شامل قابلیت دیجیتال و خدمات با کیفیت، بانک فیصل را به اولین بانک اسلامی برای مشتریان تبدیل کرده است.

بانک فیصل، با بیش از 700 شعب اسلامی، بالاترین رتبه بندی شرعی محلی را توسط آژانس بین المللی رتبه بندی اسلامی دارد.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید