مسائل معاصر در امور مالی، سرمایه‌گذاری و بانکداری در کشور مالزی
جمعه, 13 مرداد 1402 12:00 امور مالی سرمایه‌گذاری مالزی اقتصاد بانکداری اسلامی کتاب پژوهش ارز رمزنگاری 268

این کتاب به عنوان یک کتاب مفید برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد که به دنبال گسترش دانش خود در حوزه‌های اقتصاد، مالی و بانکداری هستند، عمل می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از  پورتال بانکداری اسلامی، انتشارات اسپرینگر در نظر دارد کتاب «مسائل معاصر در امور مالی، سرمایه‌گذاری و بانکداری در مالزی» را به قلم مشترک زولفی عبدالکریم، روزیتا عبدالرحیم، وای یان وانگ و سیتی فرح دیلا زکریا در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی منتشر نماید.
کتاب حاضر مجموعه‌ای از فعالیت‌های پژوهشی دانشگاهیان باتجربه با تمرکز بر مسائل فعلی فین‌تک و رمزارز در کشور مالزی است. هدف این کتاب پر کردن شکاف ادبیات موجود در این زمینه در آسیای جنوب شرقی می‌باشد. این کتاب با بحث در مورد نقش سیاست‌های پولی در ظهور روند فعلی آغاز می‌شود که در آن ارزهای رمزنگاری شده در مقایسه با پول‌های رایج اعتباری به طور گسترده‌تری به عنوان واسطه مبادله مورد استفاده قرار می‌گیرند. سپس با در نظر گرفتن جنبه‌هایی همچون مالکیت، روش‌های مبادله، نوسانات، مقررات و ارتباط متقابل آنها، یک تحلیل مقایسه‌ای برای مبتدیان در رابطه با تفاوت‌های بین رمزارزها و سهام ارائه می‌کند. همچنین عوامل موثر بر گزینه‌های سرمایه‌گذاری آنلاین با بهره‌گیری از روش موارد ترجیحی در گزارش مقالات مروری منظم و فراتحلیل‌ها (پریزما)، مقایسه محصولات بانکداری اسلامی و فین‌تک مرسوم را مورد بحث قرار می‌دهد. در نهایت و در پایان کتاب یاد شده به تجزیه و تحلیل تأثیر پاندمی کووید- ۱۹ بر بازار سهام مالزی می‌پردازد.

این کتاب که در ۱۶۳ صفحه به رشته تحریر درآمده است، می‌تواند به عنوان منبعی ارزشمند توسط اساتید و دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی کتاب حاضر به عنوان یک کتاب درسی مفید برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر که به دنبال گسترش دانش خود در حوزه‌های اقتصاد، مالی و بانکداری به ویژه در منطقه آسیای جنوب شرقی هستند، عمل می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به این نشانی مراجعه نمایند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید