صکوک پلاس، مسیر آسان تامین مالی تولید از بازار سرمایه
چهارشنبه, 24 خرداد 1402 12:00 صکوک تامین مالی بازار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار صنعت مالی انتشار اوراق 318

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: همه مراحل کاملا شفاف و روشن در سایت این سامانه قرار گرفته است تا کسانی که قصد تامین مالی دارند با این امکان آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، دکتر مجید عشقی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی در رابطه با سامانه صکوک پلاس گفت: تا پیش از راه‌اندازی صکوک پلاس، فعالان و بنگاه‌های اقتصادی در خصوص انتشار اوراق با ابهام مواجه بودند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: بنگاه‌های اقتصادی عمدتا با روش‌های ساده‌ای مثل وام بانکی در پی‌ تامین مالی بودند. وقتی ما به آن‌ها مراجعه می‌کردیم، متوجه می‌شدیم که از روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه اطلاع ندارند یا دست کم ابهاماتی دارند. همکاران ما در شرکت مدیریت دارایی مرکزی تلاش کردند و همه فرآیندهای انتشار اوراق، همراه با همه قراردادها و فرم‌ها را بدون قید اسامی در وب‌سایت صکوک پلاس را در اختیار همه ذینفعان گذاشتند.

وی افزود: همه مراحل کاملا شفاف و روشن در این سایت قرار گرفته است تا کسانی که قصد تامین مالی دارند با این امکان آشنا شوند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید