بانک دخان قطر از سوی “گلوبال فاینانس” جایزه بهترین نهاد مالی اسلامی را به خود اختصاص داد
دوشنبه, 11 ارديبهشت 1402 21:00 بانک دخان قطر گلوبال فاینانس نهاد مالی اسلامی جایزه مالی اسلامی بانکداری بورس اوراق بهادار 283

بانک دخان قطر برای دومین سال متوالی از سوی “گلوبال فاینانس ” عنوان بهترین نهاد مالی اسلامی خصوصی جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پنینسیولا، این انتخاب به دلیل ارائه خدمات بانکداری خصوصی با کیفیت بسیار بالا از سوی بانک قطری دخان است. این دستاورد مهم به دنبال تبدیل موفقیت‌آمیز بانک دخان به یک شرکت سهامی عام قطری با عرضه سهام آن در بورس اوراق بهادار این کشور و آغاز معاملات از 21 فوریه 2023 صورت گرفت.
گلوبال فایننس یک مجله بین المللی و تحلیلگر صنعت پیشرو است که در بیش از 150 کشور بهترین عملکردها را در بین بانک ها و سایر ارائه دهندگان خدمات مالی در سطوح جهانی و منطقه ای در زمینه های فناوری، رهبری، نام تجاری و پایداری ارزیابی و جوایز اعطاء می کند.

برندگان جوایز امسال مؤسساتی هستند که به رشد تأمین مالی اسلامی کمک کرده اند. آنها با موفقیت, نیازهای مشتریان خود را برای محصولات مطابق با شریعت با کانال های تحویل مدرن و کارآمد برآورده کرده, ضمن اینکه پایه و اساس رشد و ایمنی مستمر در آینده را ایجاد کردند.

تیم انتخاب گلوبال فاینانس طیف گسترده ای از معیارها را از قبیل رشد دارایی ها، سودآوری، دسترسی جغرافیایی، روابط استراتژیک، توسعه کسب و کار جدید و نوآوری در محصولات ، شهرت، رضایت مشتری و نظرات تحلیلگران و سایر افراد درگیر در صنعت را در نظر می گیرد.

 

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید