برترین نرم افزار مالی اسلامی که پرفروش ترین مجموعه بانکداری سطح جهان است، مشخص شد
دوشنبه, 30 آبان 1401 12:18 نرم افزار مالی اسلامی بانکداری اسلامی بازارهای سرمایه سرمایه گذاری 626

نرم افزار Azentio برنده “جایزه برتری در راه حل های بانکداری اسلامی” در Finnovex شد که این جایزه به پاس سوابق استثنایی این نرم افزار در کمک به موسسات مالی و... است.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از PR Newswire، شرکت فناوری آزنتیو مستقر در سنگاپور و متعلق به شرکت مشاوره ای وجوه Apax Partners اعلام کرد که برنده جایزه "تعالی در راه حل های بانکداری اسلامی" در Finnovex عربستان سعودی 2022 برای مجموعه نرم افزار اسلامی آزنتیو ONEBanking شد که دارای فناوری پیشرو در صنعت ما لی و پرفروش ترین مجموعه بانکداری هسته ای اسلامی در سطح جهان است.
این جایزه به پاس سوابق استثنایی نرم افزار آزنتیو در کمک به موسسات مالی برای تسریع تحول دیجیتال، حفظ کارایی عملیاتی بالا و دستیابی به اهداف رشد بالا اهد شد و تمامی این دستاوردها در حالی میسر شد که به طور موثر منطبق با شریعت و الزامات نظارتی است.
مجموعه نرم‌افزار اسلامی ONEBanking Azentio شامل طیف متنوعی از نرم‌افزارهای منطبق با شریعت است که به نحو مطلوبی نیازهای محصولات مالی و سرمایه‌گذاری جدید و نوآورانه را برآورده می‌کند و کل طیف مالی اسلامی، سرمایه‌گذاری‌ها، سپرده‌ها، خزانه‌داری و بازارهای سرمایه را پوشش می‌دهد.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید