برگزاری بیستمین کنفرانس هیئت‌های شریعت AAOIFI
سه شنبه, 16 فروردين 1401 18:40 مالی اسلامی حسابداری و حسابرسی سازمان حسابداری و حسابرسی کنفرانس بین المللی 504

سازمان حسابداری و حسابرسی موسسات مالی اسلامی با حمایت بانک مرکزی بحرین، بیستمین کنفرانس سالانه هیئت‌های شرعی AAOIFI را در بحرین برگزار می‌نماید.

به گزارش انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پورتال بانکداری اسلامی، سازمان حسابداری و حسابرسی موسسات مالی اسلامی (AAOIFI) با حمایت بانک مرکزی بحرین، بیستمین کنفرانس سالانه هیئت‌های شرعی AAOIFI را در تاریخ پانزدهم و شانزدهم می ۲۰۲۲ در بحرین برگزار می‌نماید.
این کنفرانس دو روزه AAOIFI، یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌ها در صنعت مالی اسلامی به شمار می‌رود و با داشتن سخنرانی‌های کلیدی توسط مشهورترین متخصصین شریعت، سیاست‌گذاران، تصمیم‌گیرندگان، مقامات نظارتی کشورهای مختلف و سایر کارشناسان صنعت مالی اسلامی به بحث و گفتگو در ارتباط با موضوعات مهم صنعت مالی اسلامی علی‌الخصوص در حوزه شریعت و انطباق با آن در سطح جهان پرداخته خواهد شد.

به گفته شیخ ابراهیم بین خلیفه الخلیفه، رئیس هیئت امنای سازمان حسابداری و حسابرسی موسسات مالی اسلامی (AAOIFI)؛ این سازمان بیستمین و مهم‌ترین کنفرانس جهانی را جهت بحث و مذاکره در مورد مسائل شرعی و آخرین تحولات صنعت بانکداری و مالی اسلامی در سطح جهانی برگزار خواهد نمود. وی از حمایت بانک مرکزی بحرین و سایر ذی‌نفعان در سازماندهی چنین کنفرانس مهمی که از سال ۲۰۰۲ به صورت سالیانه برگزار شده است، قدردانی نمود.

مهم‌ترین موضوعات این کنفرانس عبارتند از:

- بررسی روند تغییرات و تحولات در حال ظهور صنعت مالی اسلامی در سطح جهان

- بررسی استراتژی‌های مناسب به منظور بهبود صنعت مالی اسلامی ناشی از تأثیر همه‌گیری کووید-۱۹

- استانداردهای شرعی AAOIFI، فرآیند توسعه، بازنگری و اصلاح استانداردهای شرعی

شرکت در کنفرانس رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت‌نام به این نشانی مراجعه نمایند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید