تاسیس مرکز اقتصاد اسلامی در استرالیا
دوشنبه, 07 مرداد 1398 11:09 مالی اسلامی اقتصاد اسلامی بانکداری اسلامی استرالیا 1296

مرکز اقتصاد اسلامی برای تسهیل احیای اقتصاد اسلامی و امور مالی و بانکداری اسلامی در استرالیا تاسیس شد...

به گزارشsalaamgateway ، مرکز اقتصاد اسلامی برای تسهیل احیای اقتصاد اسلامی و امور مالی و بانکداری اسلامی با ارائه خدمات صحیح شریعت، مشاوره، مشاوره و خدمات آموزشی به بخش‌های مالی و بانکی، دولت، سازمان‌های نظارتی، موسسه‌ها، شرکت‌ها،کسب و کارها و مشاغل حرفه‌ای در استرالیا تاسیس شد.

راهنمای این مرکز اقتصاد اسلامی، دانش اسلامی تجربه شده و با کیفیت است که به طور همزمان استانداردهای اخلاقی، دینی، حکومتی و حسابرسی که از سوی مراکز صنایع مالی اسلامی در جهان تعیین شده است را با خود به همراه دارد.

اقتصاد اسلامی صنعت در حال رشد جهانی است که توجه بسیاری از غیر مسلمانان و کشورهای غیر مسلمان را به خود جلب کرده است. در میان 20 کشور اصلی که تولیدات و خدمات مالی اسلامی در آنها در حال رشد است می‌توان به کشورهای غیر مسلمان مانند بریتانیا، سوئیس، استرالیا و تایلند اشاره کرد.

علاقه‌ای که کشورهای غیر اسلامی به خدمات و تولیدات اقتصاد اسلامی نشان می‌دهند منعکس کننده برتری اقتصاد اسلامی است.

تحقیقات اخیرPricewaterhouseCoopers» » نشان می‌دهد که دارایی‌های اقتصاد اسلامی در سراسر جهان از 2 تریلیون دلار در سال 2016 به 2.6 تریلیون دلار در سال 2017 میلادی رسیده و تا سال 2020 میلادی به 3 تریلیون دلار هم می‌رسد و به این ترتیب فرصت‌های بسیار زیادی در صنعت به سرعت در حال رشد اقتصاد اسلامی به وجود می‌آید.

منبع: خبرگزاری شبستان

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید