نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی

سخنرانی آیت الله هادوی تهرانی در جمع دانش پذیران نخستین دوره ی DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران
دوشنبه, 24 دی 1397 07:22 آیت الله هادوی تهرانی مالی اسلامی DBA بازار سرمایه اسلامی 1998
Gallery Image 1 Gallery Image 2 Gallery Image 3 Gallery Image 4 Gallery Image 5

دانش پذیران نخستین دوره ی DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن جهت آشنایی با انواع روش های تحقیق در مالی اسلامی از سخنرانی آیت االله هادوی تهرانی با موضوع نظریه اندیشه مدون، نظریه ای راهنما برای ایجاد ابزارهای مالی اسلامی بهره بردند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته توسط انجمن مالی اسلامی ایران، دانش پذیران نخستین دوره ی DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن جهت آشنایی با انواع روش های تحقیق در مالی اسلامی، در قالب درس روش تحقیق در مالی اسلامی که در ترم دوم دوره آن را می گذرانند، پنج شنبه 20 دی ماه 97 محضر آیت الله هادوی تهرانی در قم رسیدند و از سخنرانی ایشان با موضوع نظریه اندیشه مدون، نظریه ای راهنما برای ایجاد ابزارهای مالی اسلامی بهره بردند.

گفتنی است یکی از دروسی که دانش پذیران دوره های DBA مالی اسلامی ملزم به گذراندن آن هستند، درس روش تحقیق در مالی اسلامی است که در این درس اساتید برجسته ی حوزه و دانشگاه در بخش مالی اسلامی از جمله آیت الله هادوی تهرانی، حجت الاسلام دکتر موسویان، دکتر صالح آبادی، دکتر سعیدی و ... تجربیات خود را در اختیار دانش پذیران دوره گذاشته و دانش پذیران بصورت کاربردی در جریان آخرین مسائل مالی اسلامی و انواع سازوکار های ابزارسازی در این زمینه  قرار می گیرند. حضور دانش پذیران در کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار نیز از برنامه های ویژه ی انجمن در این درس می باشد.

هم اکنون دانش پذیران نخستین دوره ی DBA بازار سرمایه اسلامی ترم دوم خود را می گذرانند. و ثبت نام دومین دوره ی DBA بازار سرمایه اسلامی و همچنین سایر دوره های MBA و DBA انجمن مالی اسلامی ایران از 15 آذر ماه آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره ها می توانند به این لینک مراجعه نمایند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید