اهدای جوایز مالی اسلامی، کتاب برتر و پژوهش برتر مالی اسلامی
چهارشنبه, 13 آذر 1398 09:48 جایزه مالی اسلامی جایزه پژوهش برتر جایزه کتاب برتر مالی اسلامی رساله ی برتر مالی اسلامی پایان‌نامه برتر مالی اسلامی 1301
Gallery Image 1 Gallery Image 2 Gallery Image 3 Gallery Image 4 Gallery Image 5

در پنجمین همایش مالی اسلامی، جوایز مالی اسلامی در بخش حقیقی و حقوقی، کتاب برتر، پایان نامه برتر کارشناسی ارشد و رساله دکترا به برگزیدگان اهداء گردید.

همزمان با برگزاری پنجمین همایش مالی اسلامی، چهارمین جایزه مالی اسلامی در بخش اشخاص حقیقی، به دکتر علی صالح‌آبادی، عضو شورای فقهی بانک مرکزی و رئیس انجمن مالی اسلامی ایران اهدا شد. مدیریت بورس کرج، ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، عضویت در هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع)، ریاست انجمن مالی اسلامی و عضویت در شورای فقهی بانک مرکزی از جمله مسئولیت‌های دکتر صالح‌آبادی است. وی هم‌اکنون مدیرعامل بانک توسعه صادرات است. تاسیس سازمان بورس و اوراق بهادار و بنیانگذاری کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار از جمله اقدامات ماندگار دکتر صالح‌آبادی در دوره مسئولیت در این سازمان است.

چهارمین جایزه مالی اسلامی در بخش اشخاص حقوقی نیز به دانشگاه مفید تعلق گرفت. دانشگاه مفید در زمینه های پایان نامه کارشناسی ارشد ، پروژه و طرح پژوهشی، مقالات چاپ شده در فصلنامه‌های علمی پژوهشی، کتب منتشره و برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌های موثر در حوزه مالی اسلامی در مجموع نسبت به سایر رقبا امتیاز بالاتری را کسب نمود و با رای هیئت مدیره انجمن توانست چهارمین جایزه مالی اسلامی در بخش نهادها را از آن خود کند. حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید رضایی، عضو هیئت علمی دانشگاه مفید به نمایندگی از دانشگاه مفید در این همایش جایزه را دریافت نمود.

دومین جایزه کتاب برتر در زمینه مالی اسلامی نیز به کتاب «وکالت در بانکداری بدون ربا؛ کاربردها و چالش‌ها» اثر دکتر وهاب قلیچ (عضو هیئت علمی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی) رسید.

همچنین سومین جایزه پژوهش برتر در مالی اسلامی در سطح دکترا به رساله «الگوی ارزیابی و تحلیلی معاملات بورس‌بازانه در بازار اوراق بهادار ایران بر اساس موازین فقه امامیه» اثر دکتر محمد توحیدی و در سطح کارشناسی ارشد به پایان‌نامه«طراحی چارچوب نظارت شرعی بر بازار سرمایه جمهوری اسلامی ایران» اثر علیرضا فتاحی اهدا شد.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید