جلسه کمیته بین الملل انجمن مالی اسلامی ایران برگزار گردید.
جمعه, 22 آذر 778 12:13 کمیته بین الملل انجمن مالی اسلامی ایران مالی اسلامی 855

در این جلسه که با حضور رئیس انجمن مالی اسلامی واعضای کمیته بین الملل برگزارگردید،ضمن بررسی اقدامات قبلی، درمورد برنامه های سال آتی کمیته تصمیم گیری شد.

در این جلسه که با حضور رئیس انجمن مالی اسلامی و اعضای کمیته بین الملل برگزار گردید، ضمن بررسی اقدامات قبلی انجمن در حوزه بین الملل، در مورد برنامه های سال آتی کمیته تصمیم گیری شد.

در این جلسه که با حضور دکتر علی صالح آبادی، رئیس انجمن مالی اسلامی و اعضای کمیته بین الملل در روز شنبه 2 اسفند 1399 برگزار گردید، اقدامات انجمن مالی اسلامی ایران در حوزه بین الملل بررسی شد و پیشنهادات اعضا در مورد ادامه راه انجمن در حوزه بین الملل مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه جناب آقای فرهاد مرسلی، رئیس کمیته بین الملل انجمن، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته در سالی که گذشت، فهرستی از برنامه های کمیته برای سال آینده را ارائه نمود. در ادامه هر یک از اعضای کمیته، ضمن بیان نظرات خود به ارائه پیشنهاداتی جهت تعالی فعالیت های انجمن در حوزه مالی اسلامی شامل برگزاری سمینارهای تخصصی بین المللی، فعال کردن شبکه های اجتماعی، ارتقای سایت انجمن، افزایش همکاریها با نهادهای بین المللی، انتشار نشریه تخصصی به زبان انگلیسی و ... پرداختند. در پایان دکتر صالح آبادی رئیس انجمن مالی اسلامی، ضمن تقدیر از اعضای کمیته، به جمع بندی نظرات پرداخت. همچنین هر یک از اعضا با توجه به تخصص خود، مسئولیتی را به عهده گرفتند.

حاضرین در جلسه: دکتر علی صالح آبادی، فرهاد مرسلی، حسن بان، مهسا توکلی، مسعود زهره وندی، سیاوش عظیمی، امیر یوسفی مقدم

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید