کسب رتبه A توسط انجمن مالی اسلامی در ارزیابی وزارت علوم از انجمن های علمی کشور
یکشنبه, 29 تیر 1399 18:58 رتبه انجمن رتبه بندی انجمن انجمن مالی اسلامی ایران رتبه A 1132

بر اساس ارزیابی وزارت علوم از انجمن های علمی، انجمن مالی اسلامی ایران برای دومین سال پیاپی، موفق به کسب رتبه A در بین انجمن های علمی کشور شد.

انجمن مالی اسلامی ایران، در ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه A در بین انجمن های علمی کشور شد. بر طبق گزارش اعلامی  وزارت علوم مبنی بر ارزیابی انجمن های علمی کشور در سال 97، انجمن مالی اسلامی ایران توانست همانند سال 96 در شمار برترین انجمن های علمی کشور قرار بگیرد.

انجمن مالی اسلامی ایران فعالیت خود را در سال 94 آغاز نمود. این انجمن در ارزیابی های سال 94 و 95 نیز ضمن دارا بودن بالاترین نرخ رشد در بین انجمن های علمی، با فعالیت های اثرگذار و موفق خود با کسب رتبه نخست در بین انجمن های تازه تاسیس کشور ( انجمن های پنج ساله)  توانسته بود در رتبه بندی کلی رتبه های C و B را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم هر ساله به ارزیابی فعالیت های انجمن های علمی اقدام می نماید و با توجه به امتیازات کسب شده، انجمن ها را در چهار دسته A، B، C و D رتبه بندی می کند. در سال های گذشته حداقل امتیاز برای کسب رتبه  A، امتیاز800 بود که این مورد از سال 96 به 1000 امتیاز افزایش پیدا کرد.

انجمن مالی اسلامی ایران، ضمن تبریک این موفقیت به اعضای انجمن و جامعه ی علمی کشور در حوزه اقتصاد و مالی اسلامی، از همراهی و حمایت تک تک اعضای حقیقی و حقوقی انجمن تقدیر و تشکر می نماید.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید