شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
جمعه, 13 دی 1398 10:49 پیام تسلیت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی انجمن مالی اسلامی ایراان 1280

سردار سلیمانی ستون استوار سپاه اسلام و تکیه گاه مستحکم مستضعفان و مظلومان عالم آنقدر شهیدانه زیست تا به این آرزوی بزرگ نائل شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

خبر شهادت سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهان وی موجب تاثر و تالم گشت.

سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام این سردار مخلص را به آرزوی شهادت رساند. آنقدر شهیدانه زیست تا به این مقام بزرگ نائل شد.

ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ جهان اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت
.
انجمن مالی اسلامی ایران، شهادت این سردار بزرگ جهان اسلام و همراهان ایشان را محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران و تمام آزادگان و مستضعفان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید