عضو هیئت موسس انجمن مالی اسلامی ایران با حکم مقام معظم رهبری به ریاست مؤسسه‌ی دائرة المعارف فقه اسلامی منصوب شد
چهارشنبه, 30 مرداد 1398 17:30 مالی اسلامی بانکداری اسلامی انجمن مالی اسلامی 1780

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن آقانظری، عضو هیئت مؤسس انجمن مالی اسلامی ایران با حکم مقام معظم رهبری به ریاست مؤسسه‌ی دائرة المعارف فقه اسلامی منصوب شد...

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن آقانظری، عضو هیئت مؤسس انجمن مالی اسلامی ایران با حکم مقام معظم رهبری به ریاست مؤسسه‌ی دائرة المعارف فقه اسلامی منصوب شد.

انجمن مالی اسلامی ایران این انتصاب را که نشان از شایستگی ایشان دارد به ایشان و سایر اعضای انجمن تبریک گفته و برای ایشان که از اساتید برجسته و خدوم جامعه دانشگاهی و حوزوی و از چهره های ارزشمند و فرهیخته عرصه اقتصاد و مالی اسلامی کشور می باشند، در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق، سلامتی و بهروزی مسئلت می نماید.

متن حکم مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حجة‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسن نظری دام اعزازه

درگذشت ریاست فقید دائرةالمعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت علیهم‌السلام مرحوم حجة‌الاسلام والمسلمین حائری ضایعه‌ئی است که با تفضلات الهی امیدواریم جبران گردد و این جریان عظیم علمی به افاضات و برکات خود ادامه دهد. بدین منظور جناب‌عالی را که بحمدالله از نصاب علمی مطلوب و شایستگی اخلاقی و مدیریتی برخوردارید به ریاست این مؤسسه‌ی مبارک منصوب میکنم. انتظار میرود که با استفاده از همکاری فضلای برجسته و محقق که بحمدالله شایستگی خود را در آن مؤسسه اثبات کرده‌اند به تداوم برکات این شجره‌ی طیّبه اهتمام ورزید و با رعایت انضباط در مقررات گوناگون، سلامت و نزاهت آن مرکز علمی را تأمین نمائید.
توفیق جنابعالی و همکارانتان را از خداوند متعال مسئلت مینمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۲۹ مرداد ۱۳۹۸

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید