برگزاری اولین اجلاس «وقف و بلاک‌چین» در خاورمیانه
شنبه, 29 ارديبهشت 1397 05:24 736

اولین اجلاس بین‌المللی با عنوان «وقف و بلاک‌چین» با موضوع اصلی «بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک‌چین در راستای توسعه جهانی وقف» توسط شرکت سنگاپوری فین‌ترا در شهر دبی برگزار شد.

به نقل از سایت خبری CPI Financial، اولین اجلاس بین‌المللی با عنوان «وقف و بلاکچین» با موضوع اصلی «بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک‌چین در راستای توسعه جهانی وقف» توسط شرکت سنگاپوری فین‌ترا (FINTERRA) در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار شد.

بنا بر بیانیه این اجلاس، پلتفرم ارائه شده در راستای کشف ابعاد و مرزهای جدید وقف و شناسایی نوآوری‌ها و اقدامات در راستای بسط و توسعه وقف به کار خواهد رفت. این امر افکار و ایده‌های جدید را در تلاش برای تبدیل و مدیریت یک مسیر اقتصادی ـ اجتماعی پایدار برای کشورهای مسلمان در سرتاسر جهان، روشن می‌کند.

آقای حمید رشید (بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت فین‌ترا) در مورد موفقیت این اجلاس اظهار داشت: که دبی منطقه‌ای نویدبخش با فرصت‌های بالقوه‌ی در حال رشد است که با بازارهای رشد سریع همچون بازارهای خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا (MEASA) احاطه شده‌است. بازارهایی که بررسی‌ها نشان می‌دهد دستخوش تغییرات جمعیتی اساسی و قابل توجه هستند و در آنها جمعیت جوانتر با ادراک و فهم بالاتر از لحاظ مواجه و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید در حال ظهور است.

بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت فین‌ترا  با بیان افتخار از برگزاری اولین اجلاس در حوزه کاربردهای بلاک‌چین در وقف در شهر دبی، از بهره‌گیری تکنولوژی جدید بلاک‌چین در راستای مدرن‌سازی مدیریت توسعه اسلامی ابراز خرسندی کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت گزارش کامل این خبر به این نشانی مراجعه نمایند.

منبع: پورتال بانکداری اسلامی

Prev Next
برای ارسال نظر وارد سایت شوید