تمدید خرید اوراق "کرونا" در فرابورس
سه شنبه, 02 ارديبهشت 1399 14:10 تامین مالی جمعی فرابورس اوراق کرونا تامین مالی نظام سلامت کرونا در فرابورس 984

فرابورس ایران که برای مقابله با ویروس کرونا، پروژه تامین مالی جمعی با کمک ظرفیت‌های بازار سرمایه را در آخرین روزهای سال گذشته آغاز کرده بود، مهلت مشارکت در این پروژه را تا پایان اردیبهشت تمدید کرد.

در آخرین روزهای سال گذشته بود که فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد در نظر دارد منابع مورد نیاز جهت پیشگیری، درمان و تحقیق در مورد کرونا ویروس را از طریق بازار سهام جمع‌آوری کند و قرار شد این روند تا پایان فروردین ماه امسال ادامه داشته باشد.

بر این اساس با پایان یافتن این مهلت، فرابورس ایران اعلام کرده مدت زمان مشارکت در پروژه تامین مالی جمعی با کمک ظرفیت‌های بازار سرمایه به مدت یک ماه دیگر و تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده است.

گفتنی است متقاضی این طرح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عامل آن فرابورس ایران است و در این اطلاعیه شرکت فرابورس از سهامداران درخواست کرده است، ضمن اهدای وجوه با خرید گواهی نیکوکاری از طریق سامانه معاملاتی فرابورس ایران از این طرح ملی حمایت کنند.

در این راستا دو نماد "کرونا۱" و "کرونا۲" بازگشایی شده است که در نماد "کرونا۱" اصل و منافع حاصل از مبالغ تامین شده به متقاضی اهدا و جهت امور مذکور مصرف می‌شود. در نماد "کرونا۲" نیز مبالغ تامین شده توسط امین سرمایه‌گذاری شده و منافع حاصل از آن به متقاضی اهدا و جهت امور مذکور مصرف می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: ارزش اسمی هر ورقه گواهی نیکوکاری ۱۰۰۰ تومان است و مدت جمع‌آوری وجوه نیز از ۲۷ اسفند تا ۳۱ فروردین بود که این مهلت تا پایان اردیبهشت ماه جاری تمدید شده است.

منبع: ایبِنا

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید