پیام نوروزی رئیس انجمن مالی اسلامی ایران
یکشنبه, 26 اسفند 1397 17:05 نوروز دکتر صالح آبادی نوروز 98 1269
دکتر علی صالح آبادی، رئیس انجمن مالی اسلامی ایران در پیامی، فرارسیدن نوروز سال ۱۳۹۸ را به اعضای انجمن تبریک و شادباش گفت...

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
 حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال نو، بهار طبیعت و عید سعید نوروز که جلوه‌ای متعالی از بالندگی، پویایی، تحول، شادابی و نشاط است و تقارن آن با ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام را ، به ملت شریف ایران، به ویژه اعضای انجمن مالی اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

با لطف و عنایات خداوند متعال، در سالی که گذشت انجمن مالی اسلامی ایران موفق به کسب رتبه A  در بین انجمن های علمی، در ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد که این مهم با تلاش مجدانه، همکاری و همدلی تمامی اعضا حاصل گردید.

برگزاری موفق و اثربخش همایش های ملی و بین‌المللی مالی اسلامی، دوره های DBA  بازار سرمایه اسلامی، نشست های تخصصی مالی اسلامی، حضور فعال در نمایشگاه های بورس، بانک و بیمه تهران و کیش، تنها بخشی از فعالیت های انجمن مالی اسلامی ایران در سال 1397 بود.

اميدوارم در سايه همدلي، همفكري و همكاري بيشتر شما عزيزان در سال جدید، شاهد شکوفایی بیش از پیش انجمن مالی اسلامی ایران و ایفای نقشش در حل معضلات نظام مالی کشور و در نتیجه سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشيم.

در خاتمه، سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی برای همگان از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

 

علی صالح آبادی

رئیس انجمن مالی اسلامی ایران

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید