کنگره آسیب شناسی آموزش در نظام پولی و مالی کشور
چهارشنبه, 17 بهمن 1397 11:54 آموزش آسیب شناسی نظام پولی و مالی 1243

این کنگره با مشارکت انجمن مالی اسلامی ایران در  5 اسفند ماه 1397 در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می گردد.

جایگاه  آموزش در نهادهای پولی و مالی تا چه میزان دارای اهمیت است؟

 ضرورت توجه به بخش آموزش در نهادهای پولی و مالی در دنیای امروز ، بیش از گذشته است. تغییرات بسیار در سطح فناوری، ضوابط و مقررات، سطح توقع کاربران و ... از جمله ای عواملی است که آموزش در نهادهای  پولی و مالی را  متحول ساخته است، به همین جهت در اسفندماه سالجاری قرار است کنگره ای در زمینه آسیب شناسی آموزش در نظام پولی و مالی کشور  برگزار شود.

با توجه به تغییر و تحولات سیستم های پولی و مالی در دنیای امروز و شتاب روز افزون این سیستم ها و از طرف دیگر رشد و پیشرفت بشر در حوزه علمی –آموزشی نهادهای پولی و مالی باید بتوانند کارشناسان  آموزش خود را با جدیدترین روش های عملیات در این حوزه آشنا کنند تا میزان ضریب اشتباهات در نهادهای پولی و مالی کاهش یابد.

بطور مثال در دنیای رسانه ای امروز وبا توجه به وجود آمدن رمز ارزهای دیجیتال و مواجه کارشناسان با این ارزها ،ضرورت آموزش به این افراد و برخورداری توانایی برای بهره بردن از این ابزار جدید در نهادهای پولی و مالی اهمیت پیدا می کند.

به همین دلیل نشریه تحلیل مالی با همکاری شرکت بورس و اوراق بهادار، دانشگاه الزهرا، کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران و انجمن مالی اسلامی ایران تصمیم گرفته اند تا در اسفندماه سال جاری در دانشگاه الزهرا کنگره ای "آسیب شناسی آموزش در نظام پولی و مالی کشور" را برگزار کنند تا ضمن آشنایی مدیران و کارشناس آموزش نهادهای پولی و مالی با جدیدترین روش های عملیات پولی –مالی و بانکی چالش های پیش رو این حوزه را شناسایی کرده و سعی بر تقویت مهارت و بهره وری اعضا و کارکنان نهادهای پولی و مالی داشته باشند.

محورهای کنگره به شرح ذیل ارایه شده است:

-جایگاه آموزش در نظام پولی و مالی کشور

-انتقال تجربیات موفق آمیز آموزش ها در کاهش ضریب اشتباهات عملیات پولی و مالی

-تربیت کارشناسان خبره آموزشی در حوزه نظام پولی و مالی اسلامی

-بررسی ضریب نفوذ آموزش در سطح نهادهای پولی و نظام مالی کشور

-تقویت مهارت ها و افزایش توان علمی و حرفه ای مورد نیاز کارشناسان آموزش

-بررسی نحوه ارتباط موثر کارشناسان آموزش نظام پولی و مالی در جامعه تخصصی کشور

-بررسی نحوه ارتقای کارشناسان آموزش در نظام های پولی و مالی

-نقش آفرینی آموزش در خلق محصولات جدید پولی و مالی

بنابراین با توجه به موارد مذکور این کنگره فرصت خوبی برای آشنایی مدیران و کارشناسان آموزش نهادهای پولی و مالی با جدیدترین چالش های نهادهای یکدیگر و بحث و بررسی جایگاه آنها در بین واحدهای مستقر در نهادهای پولی و مالی باشند. همچنین ،این کنگره فرصت خوبی برای پژوهشگران، اساتید و دانشجویان است تا با آسیب های این حوزه آگاه شوند و تحقیقات و مباحث آموزشی خود را در دانشگاهها باتوجه به مسایل نظام پولی و مالی ایران سوق دهند.

دبیرخانه کنگره از تمامی اندیشمندان ، ناشران، کارگزاران، مدیران و کارشناسان آموزش، مدرسان و دانشجویان جهت شرکت در کنگره دعوت به عمل می آورد.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در کنگره با مراجعه به سایت www.banket.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

کد تخفیف ثبت نام 50 درصدی اعضای انجمن مالی اسلامی ایران: iaif

 

hamayesh

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید