پژوهش‌ها و کتب برتر مالی اسلامی معرفی شدند
شنبه, 17 آذر 1397 13:17 پژوهش برتر مالی اسلامی کتاب برتر مالی اسلامی جایزه مالی اسلامی همایش مالی اسلامی 1897
Gallery Image 1 Gallery Image 2 Gallery Image 3 Gallery Image 4

پژوهش‌ها و کتب برتر در حوزه مالی اسلامی، یکشنبه ۱۱ آذرماه در حاشیه چهارمین همایش «مالی اسلامی» در دانشگاه الزهرا(س) معرفی و تجلیل شدند.

چهارمین همایش مالی اسلامی با حضور جمعی از مسئولان اقتصادی کشور، یکشنبه ۱۱ آذرماه 97 در دالنشگاه الزهرا(س) برگزار و در حاشیه برگزاری آن، از پژوهش‌های برتر در حوزه مالی اسلامی تجلیل شد. در این زمینه، از یک پایان‌نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکترا در حوزه مالی اسلامی تقدیر شد.

عنوان پژوهش برتر در زمینه پایان‌نامه کارشناسی ارشد «طراحی مدل عملیاتی قرارداد سوآپ بدهی - مالکیت متناسب با بازار سرمایه ایران» بود که توسط غزاله باقریان نگاشته شده است.

همچنین رساله دکترا با موضوع «طراحی مجموعه اوراق ترکیبی (هیبریدی) براساس گروه‌بندی نیازهای ناشران و سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه ایران مبتنی بر فقه امامیه» که به قلم حامد تاجمیر ریاحی نگاشته شده است، به عنوان پژوهش برتر مالی اسلامی شناخته و مورد تقدیر قرار گرفت.

در ادامه این همایش از دو کتاب برتر در حوزه بانکداری و مالی اسلامی نیز تجلیل شد. یکی از کتبی که جایزه کتاب برتر را از آن خود کرد، در بخش هیئت علمی «بانکداری اسلامی» در دو جلد به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین دکترسیدعباس موسویان و دکتر حسین میثمی و کتاب دیگردر بخش غیر هیئت علمی، «مدیریت ریسک با رویکرد مالی اسلامی» به قلم حسین محسنی بود.

 

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید