کسب رتبه A توسط انجمن مالی اسلامی ایران در ارزیابی سال 96 وزارت علوم از انجمن های علمی کشور
جمعه, 16 آذر 1397 16:14 رتبهA انجمن مالی اسلامی ایران وزارت علوم ارزشیابی 96 1409

انجمن مالی اسلامی ایران که در چهارمین سال فعالیتش قرار دارد، در ارزیابی سومین سال فعالیتش، موفق به کسب رتبه A در بین انجمن های علمی کشور شد.

انجمن مالی اسلامی ایران که در چهارمین سال فعالیتش قرار دارد، در ارزیابی سومین سال فعالیتش، موفق به کسب رتبه A در بین انجمن های علمی کشور شد.بر طبق گزارش اعلامی  وزارت علوم مبنی بر ارزیابی انجمن های علمی کشور در سال 96، انجمن مالی اسلامی ایران توانست با کسب 1102 امتیاز در شمار برترین انجمن های علمی کشور قرار بگیرد.

انجمن مالی اسلامی ایران فعالیت خود را در سال 94 آغاز نمود. این انجمن در ارزیابی های سال 94 و 95 نیز با فعالیت های اثرگذار و موفق خود ضمن کسب رتبه نخست در بین انجمن های تازه تاسیس کشور ( انجمن های پنج ساله)  توانسته بود در کل رتبه های C و B را به خود اختصاص دهد.  

گفتنی است کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم هر ساله به ارزیابی فعالیت های انجمن های علمی اقدام می نماید و با توجه به امتیازات کسب شده، انجمن ها را در چهار دسته A، B، C و D رتبه بندی می کند. در سال های گذشته حداقل امتیاز برای کسب رتبه  A، امتیاز800 بود که این مورد در سال 96 به 1000 امتیاز افزایش پیدا کرد.

انجمن مالی اسلامی ایران، ضمن تبریک این موفقیت به اعضای انجمن و جامعه ی علمی کشور در حوزه اقتصاد و مالی اسلامی، از همراهی و حمایت تک تک اعضای انجمن ائم از حقیقی و حقوقی تقدیر و تشکر می نماید.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید