نمایه چهارمین همایش مالی اسلامی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
چهارشنبه, 10 مرداد 1397 12:33 همایش علوم جهان انجمن مالی اسلامی 1216

طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری همایش های علمی –پژوهشي از این پس تنها کنفرانس هایی که در پایگاه استنادی ...

طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری همایش های علمی –پژوهشي از این پس تنها کنفرانس هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار از نظر وزارت علوم هستند و تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی در نمره پایان نامه و مصاحبه دکتری می باشند.

لذا به اطلاع می رسانیم چهارمین همایش مالی اسلامی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با کد اختصاصی 72502-97180 ثبت و نمایه گردیده است و مقالات پذیرش شده در این همایش از امتیاز فوق بهره مند خواهند شد و در آن نمایه می گردند.

همچنین از آنجا که معیارهای سنجش علم بر اساس قوانین علمی پایه‌گذاری شده‌اند، آن دسته از دستاوردهای علمی که توسط ISC نمایه‌سازی می‌شوند، با دستاوردهای تولید شده توسط ISI برابری می‌کنند لذا ثبت یک همایش علمی در پایگاه علوم استنادی جهان اسلام، از دیدگاه پژوهشگران؛ دانشگاهیان و محققان از جهت درجه ارزیابی علمی آن همایش، حائز اهمیت خاصی است.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مدیریت آن وضعیت علمی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری، حوزه‌های علمیه، نشریات، دانشمندان و نویسندگان مقالات در نشریات علمی ایران و سایر کشورهای اسلامی را براساس تحلیل استنادی ارزیابی می‌کند.

لینک ثبت همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید