کنفرانس‌ها و نشست‌های علمی

نشست « قواعد خداوند در هستی » برگزار شد.
یکشنبه, 23 دی 1397 11:22 رزق روزی قواعد خداوند مالی اسلامی 1663
Gallery Image 1 Gallery Image 2 Gallery Image 3 Gallery Image 4

با همکاری انجمن مالی اسلامی ایران و سخنرانی دکتر افضلی نشست « قواعد خداوند در هستی » برگزار شد

دنیای پیرامون نشان می‌دهد که هستی حساب و کتاب دارد. علوم گوناگونی چون فیزیک و شیمی را که نظاره می‌کنیم، قواعدی کشف می‌کنیم که می‌توانیم بر مبنای آن برنامه‌ریزی کنیم.

حال سوال این است که آیا در زمینه رزق، روزی و کسب درآمد هم حساب و کتاب وجود دارد؟ قواعدی که خداوند برای امور مالی گذاشته است چیست؟ چگونه می‌توانیم بر اساس قواعد و سنن الهی، امور مالی زندگی را برنامه‌ریزی کنیم؟

رویداد قواعد خداوند در هستی برای واکاوی رزق و کسب درآمد با همکاری مشترک آکادمی هوش مالی و انجمن مالی اسلامی ایران در روز سه شنبه 4 دی ماه 1397 در تالار فی آکادمی هوش مالی  با حضور علاقمندان برگزار شد. دکتر علیرضا افضلی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) سخنران این رویداد بودند.

ایشان که در حوزه «سنن الهی و کارکردهای آن؛ با رویکرد آینده‌پژوهانه» فعالیت دارند این موضوع را برای حضار به صورت موشکافانه تشریح کردند. در قسمت اول این رویداد، به طرح مباحث عقلی در حوزه رزق و روزی، سنت‌های تشریعی و تکوینی پرداختند و در قسمت دوم، بیش از 20 قاعده از قواعد هستی در زمینه رزق و روزی را برشمردند.

محتوای این رویداد به طور کامل ضبط شد و پس از پیاده‌سازی و تایپ، در قالب یک کتاب الکترونیکی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید